N-VA heeft een chocolade hart voor Zulte.

Op 11 februari 2012

N-VA Zulte wil hiermee tonen dat zij met heel hun hart bij de Zultenaar en de verkiezingen zijn. De partij wil de verkiezingen in oktober op een correcte en onderbouwde manier voorbereiden. Via het ‘Traject 2012’ nemen de bestuursleden daarom deel aan opleidingsprogramma’s over alle aspecten van het besturen van een gemeente.

‘We komen voor de eerste keer met een eigen lijst op in Zulte, zegt OCMW-raadslid Jenny Roobroeck. ‘Sommige van onze kandidaten zijn misschien op vandaag minder ervaren maar dit opleidingstraject, georganiseerd door N-VA nationaal, helpt om ons snel in te werken zodat we met kennis van zaken de uitdaging kunnen aangaan. Zo zijn er cursussen over gemeentefinanciën, lokale economie, ruimtelijke ordening, …we laten niets aan het toeval over.’

‘N-VA Zulte gaat voor een eigen, goed onderbouwd programma voor de komende jaren met een sterke visie. Wij nemen niets als vanzelfsprekend aan. Door dialoog met vele mensen in Zulte, Olsene en Machelen willen we constructief aantonen dat een stem voor N-VA duidelijk kiezen is voor verandering, lokaal én nationaal’, zegt N-VA voorzitter Eddy Dubois.