N-VA Zulte wil geen Plakkategem

Op 19 maart 2018, over deze onderwerpen: Milieu
verkiezingsborden

Met een filmpje op onze facebookpagina willen we duidelijk maken dat we de komende campagne op een duurzame manier willen voeren. Het plaatsen van massa's borden lijkt ons voorbijgestreefd. De borden verstoren het uitzicht en affiches worden te vaak zwerfvuil.

Borden horen tot de verkiezingsfolklore. Als partijen daar aan willen vasthouden is dat hun goed recht. Wij kiezen voor een andere aanpak. Wil dit zeggen dat we onzichtbaar en op de achtergrond zullen blijven? Natuurlijk niet. Op de algemene borden die door de gemeente geplaatst worden zal u onze kandidaten terug vinden. Aan de vensters van onze kandidaten en sympathisanten zullen er ffiches te zien zijn. Elders in de gemeente zullen we met gedrukte banners en spandoeken onze boodschap duidelijk maken. Wat we dus niet meer zullen doen is op privé grond en in weilanden borden plaatsen.

Vandaag wordt er veel gecommuniceerd via de sociale media. Dit vullen we aan met ons huis aan huis blaadje om zo iedereen te bereiken. We zijn ervan overtuigd dat we op een duurzame manier een geslaagde campagne kunnen voeren.

tot binnenkort.

het filmpje kan u bekijken via deze link